Det var ham pensionisten der som satte vores landstræner til vægs.
Shit det pinligt som dansker at overvære både Tjekkiet og Skotlands niveau - det er tæt på ufatteligt at Riemer ikke er stoppet???
Skotland har lavet 1 mål og det mod Haiti.
Tjekkiet har været dårligste hold af alle 48 - det er en skandale for DK
Shit det pinligt som dansker at overvære både Tjekkiet og Skotlands niveau - det er tæt på ufatteligt at Riemer ikke er stoppet???
Skotland har lavet 1 mål og det mod Haiti.
Tjekkiet har været dårligste hold af alle 48 - det er en skandale for DK