God artikel, men i kunne godt gøre
jer lidt mere umage med billedet, det er ikke det hold som har vundet de kampe i omtaler.
Man kunne godt ønske sig lidt bedre journalistik.
jer lidt mere umage med billedet, det er ikke det hold som har vundet de kampe i omtaler.
Man kunne godt ønske sig lidt bedre journalistik.