Snak

Mere indhold efter annoncen
Men er det ikke ligegyldigt hvad du tror?


Nej det er faktisk MEGET vigtigt.
Manchester United siden 92, GF siden 96. 50+1 er vejen frem.
Han er stadig fremragende, det så vi sidste sæson.
ChelSKI på den igen
En legende i forhold til hvad? - Begå dømme fejl? Få flest dumme røde kort? Komisk hvis chelsea sælger Enzo og køber Xhaka...
https://www.youtube.com/shorts/LscsPzQmWfI
Dumt at give over 200 millioner for en 33 årig.
Komisk hvis chelsea sælger Enzo og køber Xhaka...

Det er ikke Xhaka som kommer til at erstatte Enzo. Der er andre større targets man kigger på når det salg går igennem.
Træneren kender ham ihvertfald...Lederskab koster jo også penge især for et ungt hold der ikke har noget. Limen der skal holde det hele sammen. Selvom det er mange penge tror jeg ikke den her transfer er helt dum.
Det er ikke Xhaka som kommer til at erstatte Enzo. Der er andre større targets man kigger på når det salg går igennem.


Hvilke navne er i spil?

Sidste sommer var angriberne i høj kurs. I år er det de centrale midtbanespillere. Gad vide hvordan den kabale går op.
Diskussion fremfor konklusion
@Temp

Leverkusen og Sunderlands succes skyldes ham og ingen andre. Kan du ikke fortælle os hvor mange røde kort han har fået de sidste 3 år ?
Annonce