Snak

Mere indhold efter annoncen

Travl Fredericia-sommer: Jagter 6-7 spillere og Superliga

tors 25. jun 12:31

FC Fredericia-direktør Stig Pedersen fortæller til Bold, at klubben er tæt på at kunne præsentere nye spillere. 



Læs hele nyheden her
6-7 spillere? Det er da basketball!😂
Han ligner Tom Hanks på det billede.
Det lyder som noget de helt unge siger irriterende ofte.. "SIX SEEEEVEN." :D
Han ligner ham der forrådte Jon Snow og dræbte ham, for efterfølgende at blive hængt da Jon Snow pludselig kunne vækkes fra de døde.
Måtte lave en bruger efter AGFs vilde stime 2025! Kommende mestre?
Frede rykker ikke op igen, sorry
Annonce