DaveEricGrohl
Så længe, Pyro/ Fyrværkeri er forbudt, til kampene under DBU, har det ikke noget at gøre på PortlandPark !
Og så er den ikke længere. AaB er jo ikke en "mega" rig klub.
Og så længe klubben, IKKE får stoppet det, så skal der bare betales !
Jeg er mere for, fratræk i points. Så kan man være sikker på, at klubben tager mere fat i problemet, og får det stoppet.
Men det er min mening
Så længe, Pyro/ Fyrværkeri er forbudt, til kampene under DBU, har det ikke noget at gøre på PortlandPark !
Og så er den ikke længere. AaB er jo ikke en "mega" rig klub.
Og så længe klubben, IKKE får stoppet det, så skal der bare betales !
Jeg er mere for, fratræk i points. Så kan man være sikker på, at klubben tager mere fat i problemet, og får det stoppet.
Men det er min mening