Snak

Mere indhold efter annoncen
DaveEricGrohl
Så længe, Pyro/ Fyrværkeri er forbudt, til kampene under DBU, har det ikke noget at gøre på PortlandPark !
Og så er den ikke længere. AaB er jo ikke en "mega" rig klub.
Og så længe klubben, IKKE får stoppet det, så skal der bare betales !
Jeg er mere for, fratræk i points. Så kan man være sikker på, at klubben tager mere fat i problemet, og får det stoppet.
Men det er min mening
DaveEricGrohl
Jeg er forlængst stoppet, med at komme på stadion.
Jeg gider ikke, at betale til det BS.
Var til en pokal kamp, mod Brøndby for nogle år siden. Som altid på Vesttribunen. Lige den dag, tændte det fuldstændigt af, ved en scoring.
Jeg talte ikke, hvor mange fadøl, der blev kylet ind på banen. Men det var da en del.
Lidt senere, opstod der tulmult/ slagsmål AaB fansne internt, i den venstre side af tribunen. Der var vel 5-6 stk, der sloges med hinanden.
IKKE en kontrollør rørte sig ud af flækken. De skulle ikke nyde noget.
Pinligt
Annonce