Snak

Mere indhold efter annoncen

Trist nyt: Boilesen er ude i flere uger

tirs 29. aug 2023

FC København-træner Jacob Neestrup fortæller, at Nicolai Boilesen tidligst kommer i spil igen efter landskampspausen. 



Læs hele nyheden her
Nu må PC da snart få landet en CD med pondus og uden glas ben.
'Jeg udtaler mig principielt ikke om dommere. Specielt ikke ham her.' - Richard Møller Nielsen - Dejlig oplevelse, på trods af pindsvinet vandt. https://www.youtube.com/watch?v=ql0AmLp7juU&list=UUVZZ79wLFEG8H_WfIHyubdA
en dyr spiller i fitness centret...
Synd ellers en super god spiller som er alt for plaget af diverse skader desværre
Vi er med dig hele vejen, Boile🏋️‍♀️⚽️
Jeg kan godt lide Boile drengen. Men han er ikke en gang den tredje bedste forsvarspiller længere i FCK. Så ved ikke hvor trist det er. Jeg vil altid tænke på ham som et kæmpe talent, men knæet kunne ikke følge med. :(
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Om jeg begriber, at man overhovedet tager chancen med Boile, når man ved hvor nemt han går i stykker.
Få det gamle bold.dk tilbage
I plastik fck fans i brokker jer hele tiden husk nu på at når man som mig har været med siden starten har oplevet en næsten aktuel konkurs en mulig nedrykning uden mesterskaber og lignende så har jeg valgt som tro fan at støtte elske logoet klubben så når i brokker jer over at fck tager en kamp råber og skriger om at pc raus og lignende så husk lige på at rigtige fans kæmper med klubben både i medgang og modgang FORZA FCK
Kontinuerlige skader i den alder. Han ser færdig ud.
HB Køge. Ikke så meget fikumdik.
Enig med de andre i tråden her, ikke som sådan trist nyt for FCK. Ikke en spiller der er i nærheden af at have niveauet til at spille med længere. Det er dog trist i den forstand at det nok slut for hans karriere. Kan ikke se ham spille flere kampe for FCK og tvivler på der er andre der har lyst til at købe en spiller der konstant er skadet og ikke har spillet i nærheden af det niveau han havde for mange mange år siden.
Nu kunne det jo være at Boile ville have et højere niveau hvis han ikke konstant ramte ind i skader. Det er sgu da pisse synd for manden :(
Manchester United siden 92, GF siden 96. 50+1 er vejen frem.
Annonce