Der var ikke en skid "cruisede til sejr" over det lort der.
"Dejligt med fint opspil"..Stop nu. Fine mål. Ingen tvivl om det. Men det var 4 individuelle øjebliks præststioner. Resten var som sædvanlig det mest røvsyge slotbold
Røvsygt måske, men fuld kontrol over kampen og aldrig tvivl om udfaldet. Ligesom det bør være, når man spiller mod et lavere rangerende hold. - Kun en hjerneblødning af Szobo gav Barnsley lidt tro på, at en overraskelse var mulig.
Både det 3. og 4. mål er “kollektive” scoringer mellem Ekitike og Wirtz🤷🏼♂️