Han er ikke dømt endnu men spence er en af de Spurs spillere som har været pivringe og det samme har hans attitude, fatter ikke han er kommet med til vm, hans attitude var gift i tottenham bla under Frank.Er Thomas skyldig forstår man det måske bedre
Snak
Tuchel stoppet: England vil ikke tale om Partey
ons 24. jun 04:16
Den engelske kommunikationschef ville ikke have, at Thomas Tuchel udtalte sig om Djed Spence, der ikke gad give Thomas Partey hånden inden Englands kamp mod Ghana.
Læs hele nyheden her
tors 25. jun 02:12
Øhh hvorfor?når manden ikke er dømt endnu, blir han kendt skyldig og der er beviser mod ham så skal han naturligvis straffes og er færdig med og spille fodbold.Eller det fordi du er Spurs fan og holder med spence??Som sagt har haft en dårlig sæson og har ved flere lejligheder vist en giftig adfærd i tottenham
tors 25. jun 23:37
Ufatteligt hvad de her såkaldte “stjerner” kan komme afsted med og betale sig fra. Partey, Hakimi osv. De burde jo være gide eksempler, men i stedet er de så fulde af sig selv, at de lever efter deres helt egne regler og love. Det er utroligt at vi, som fodboldfans, tillader dette.