Snak

Mere indhold efter annoncen
Mon ikke han ender i FC Djursland. Der har han mange gode minder fra :)
han er simpelthen også bare så ringe...

uden at være ond eller hånelig så tror jeg han ska satse på 1. divisions fodbold i danmark... og så se hva han overhovedet kan præstere der..

men super for AGF at få ham skudt af til millioner i sin tid.. :-)
Lazio siden 95 OB siden 97 Der findes kun 1 Ronaldo!
Et af de bedste salg AGF nogen sinde har lavet:)
“City may spend a lot, but they will never overtake the Top 4 of the Premiership” - Kolo Toure on Man City, 2008. “I really believe if you are a player who thinks only about money then you could end up at Man City” - Gaël Clichy, 2009 ^^ moral ftw
Han har godt nok oplevet bare, pga ÉN kamp.

Det mål mod Brøndby har gjort ham til millionær.

Edit.
I følge wikipedia, har han spillet 16 kampe, de sidste 5år.
Hvem ville i så være i dag? Brønshøj, selvfølgelig. Godt, så er vi Liverpool.
Annonce