Mon ikke han ender i FC Djursland. Der har han mange gode minder fra :)
Snak
fre 1. jul 2011
han er simpelthen også bare så ringe...
uden at være ond eller hånelig så tror jeg han ska satse på 1. divisions fodbold i danmark... og så se hva han overhovedet kan præstere der..
men super for AGF at få ham skudt af til millioner i sin tid.. :-)
uden at være ond eller hånelig så tror jeg han ska satse på 1. divisions fodbold i danmark... og så se hva han overhovedet kan præstere der..
men super for AGF at få ham skudt af til millioner i sin tid.. :-)
Lazio siden 95
OB siden 97
Der findes kun 1 Ronaldo!
fre 1. jul 2011
Et af de bedste salg AGF nogen sinde har lavet:)
“City may spend a lot, but they will never overtake the Top 4 of the Premiership” - Kolo Toure on Man City, 2008.
“I really believe if you are a player who thinks only about money then you could end up at Man City” - Gaël Clichy, 2009
^^ moral ftw