Det er jo så nu, at visse brugere skal komme og svine Tullberg til, fordi han “altid” tuder, når de taber.
Jeg venter:)
Jeg venter:)
Mike Tullberg fortæller, at FC Midtjylland havde øvet straffespark inden kampen mod Nottingham Forest.
På TV2 er en artikel om at flere ikke ville sparke!! Så at hakke på ham Chillifya er sgu for lavt.