Snak

Mere indhold efter annoncen
Enig, PeterPan. FCM bruger tydeligvis mere tid på at fake hovedskader end på straffe. I går blev de straffet for det.
Uanset det samlede billede af UEFA sæsonen er super positivt må det være blandt de dårligst eksekverede straffesparks konkurrencer i UEFAs historie:
- 3 skytter, ingen af skytterne afsluttede indenfor målrammen, sidste skytte faldt i tilløbet til sparket hvorefter kampen var afgjort uden modstandernes målmand havde rørt bolden!!!!!!!!!
FCM burde overveje en eksekveringsplan for alle 5 skytter næste gang de står i en knockout kamp hvor man på forhånd har instrueret hver skytte i hvor i målet de skal sparke (helst indenfor målrammen). Selv hvis det medfører redninger fra modstandernes målmand vil det efterlade et mere professionelt udtryk :-)

Annonce