Vel det bedste danske gruppespil sf et dansk klubhold nogensinde?
Nej. Der er et hold der er gået videre to gange fra gruppespillet i Champions League. Det er større. Det vil desuden også være en større præstation hvis det hold slår Napoli (eller Barcelona) til januar og spiller sig videre der. Man skal huske på at Champions League er en helt anden verden.
https://facebook.com/enchancetillasse/