Snak

Mere indhold efter annoncen

Tullberg med vigtig besked: Tillykke til Thomasberg

tors 11. dec 21:11

Mike Tullberg fortæller til Disney+, at Thomas Thomasberg fortjener et tak for, at han fik FC Midtjylland med i Europa League.



Læs hele nyheden her
Stærkt, Tulle. Altid ordentlig og ydmyg
Ordentlighed fra dag 1
Faktisk mest til pudersne d-:
God stil 👍.
kimjen
Vel det bedste danske gruppespil sf et dansk klubhold nogensinde?
Der er ikke gruppespil
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Stort overskud og format.
Virkeligt fornemt af FCM at ligge nummer 1 i EL, det er godt for dem og for dansk fodbold som helhed!
Klasse af Tullberg at sende en tak til T.T. som også gjorde et godt stykke arbejde i sin tid i FCM.
De ligger nr2, men det er stadig absurd flot. Og fedt Tullberg lige skyder ud til Thomasberg. God stil.
SITLIF 🤍💙 En gång är ingen gång 💚🤍
De ligger nr. 2, hvis Lyon holder sejren hjem grundet målscore. Smider Lyon point i aften er MidtJylland nr. 1. Hvis Aston Villa skulle få en storsejr kan de også komme foran på målscore. Det ligner det lige nu ikke, at de gør.
Klasse, Tulle.
Annonce