Det lyder stadig som en kritik af kampprogrammet, som var lagt an på at hjælpe FCM pga. europa league. Men Tulle har bare haft tid sammen med PR afdelingen
Snak
lør 4. apr 21:29
Hvad skal manden næsten gøre…?
Jeg vil sige den største fejl var manglende bredde på midtbanen. Man har reelt set kun Bravo og Byskov, så da Byskov går i stykker er det en forsvarsspiller der kommer ind. Og i anden halvleg falder det helt fra hinanden centralt, hvor Bravo eksempelvis så meget træt ud.
Her havde det måske være klogt at bringe Djabi i spil, som er omkring førsteholdet og tidligere fået rosende ord.
lør 4. apr 21:31
Det lyder stadig som en kritik af kampprogrammet, som var lagt an på at hjælpe FCM pga. europa league. Men Tulle har bare haft tid sammen med PR afdelingen
Øh hvad?
At han siger han de spiller han vælger at sende på banen ikke er helt klar har da ikke noget med det at gøre. Det tænker jeg heller ikke de ville have været i morgen eller mandag.
Jeg tror han ville sparke lidt liv i publikum og kampen med Franco. Han skulle slet ikke have været inde, heller ikke Søndag eller mandag. At de andre udskifter heller ikke var klar oven i hovedet, burde han måske have set og brugt Uhre og Gabriel i stedet, der er mere klar.
Øh hvad?
At han siger han de spiller han vælger at sende på banen ikke er helt klar har da ikke noget med det at gøre. Det tænker jeg heller ikke de ville have været i morgen eller mandag.
Jeg tror han ville sparke lidt liv i publikum og kampen med Franco. Han skulle slet ikke have været inde, heller ikke Søndag eller mandag. At de andre udskifter heller ikke var klar oven i hovedet, burde han måske have set og brugt Uhre og Gabriel i stedet, der er mere klar.
lør 4. apr 22:58
@deterstrafbart
Det lyder allemest som om, du har drukket af natpotten fra i går. Tænk at lade sig beruse af det!
Når Tulle ikke kritiserer dommeren efter en kamp, så ved man med sikkerhed, at FCM har haft den vanvittigste dommertække...
Det lyder allemest som om, du har drukket af natpotten fra i går. Tænk at lade sig beruse af det!
søn 5. apr 00:50
Mærkeligt at Simsir aldrig får lov at spille en hel kamp. Når man konsekvent tager sine bedste spillere ud til sidst, så fortjener man næsten også at det går galt, og det er jo ikke første gang, så mærkeligt han ikke lærer af det. Ved ikke om det er fordi at Simsir ikke har energi til en hel kamp, i så fald må man jo træne ham til en bedre form. Men det burde jo ikke være det, for er man ude af form kan man vel ikke spille på så højt et niveau som han ofte gør.