Snak

Mere indhold efter annoncen

Tyrkisk landstræner begræder uskarpt VM-exit

lør 20. jun 09:17

Tyrkiets landstræner, Vincenzo Montella, forstår ikke, hvordan det ikke er lykkedes at score ved VM. 



Læs hele nyheden her
Mon ikke at bold296256 nok skal stille spørgsmålstegn til, om de nu er ude
F.C. København • Real Madrid (antipati overfor Mbappé, klubbens største skamplet er at man hentede ham)
Så ikke deres kampe... men har hørt de var ringe og ikke vil blive savnet. De har ihf borket mit VM spil op.

Nu blir de tromlet af et middelmådigt hold i sidste kamp og så kan de ta the walk of shame mens USA svømmer over i selvfedme fordi de mener en vinder pulje er et vundet VM 😂

Der er på sin plads at lade South Park sangen overtage pladsen som USAs nationalhymne fremadrettet - America - fuck yeah!🤠
Har i ventet i lang tid på dette øjeblik ? De er jo ikke officiel ude?
Jo de er officielt ude - kan ikke blive 3 i deres pulje uagtet hvad der sker
Jeg synes kommentatoren kludrede lidt rundt i om det var indbyrdes eller målscore først, men endte med at konkludere det var målscoren
I så fald er de vel ikke endeligt ude med kan gå videre via 3 plads i gruppen?

Edit
Kan se kommentatoren fuldgjorde sin fejl…

Selvom tyrkerne har en teoretisk chance for at komme videre, så er FIFA´s regler ret klare omkring dette, da det handler om, at pointene som er blevet optjent i de interne opgør tæller mere.

Det vil sige qua Tyrkiets nederlag til både Australien og Paraguay betyder, at de ikke kan gå videre, da de to lande har flest interne point i forhold til Tyrkiet.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Der er på sin plads at lade South Park sangen overtage pladsen som USAs nationalhymne fremadrettet - America - fuck yeah!🤠

Den sang er fra den fremragende dukkefilm Team America, som rigtig nok er lavet af South Park skaberne Parker og Stone. Den kan anbefales!
Det er også rigtigt, men hvem tror Tyrkiet kan slå usa med minimum 4 mål?
lol de er til grin, 65 skud ja og 60 af dem var 35-40 m ude :D
Tja en xG på 3,5, nogle af de chancer burde måske scores på.
Whose name is Harry Kane? "Tottenham will always let you down" - Roy Keane
Mondaymatch de er ude uanset hvad desværre. Montella raus
Annonce