Læste det lige i første omgang som sort svin, hvilket nok betyder at jeg skal have mig et par briller
Snak
U19-FCK'er straffet: Kaldte dommer 'stort svin'
tors 8. apr 2021
En U19-spiller fra FC København er blevet straffet med en ekstra spilledags karantæne, da han fik rødt kort efter slutfløjt for at kalde dommeren for 'et stort svin'.
Læs hele nyheden her
tors 8. apr 2021
Wow magn Hold kæft en lorte kommentar, må være pinligt at udstille sig selv på den måde.
Tænker nationen er lukket, og derfor du har behov for at komme med sådan noget pis her.
Tænker nationen er lukket, og derfor du har behov for at komme med sådan noget pis her.
tors 8. apr 2021
magn6243: nu kunne jeg godt tænke mig at du kommer med eksempler på denne fck mentalitet som du åbenbart mener er standart.
for mig bekendt kan jeg ikke mindes sådanne sager og slet ikke som standart som du påstår.
for mig bekendt kan jeg ikke mindes sådanne sager og slet ikke som standart som du påstår.
#Dansksport #danskfodbold #England #italien #st pauli
tors 8. apr 2021
Hvorfor skrive at spilleren er unavngiven?
Det fremgår jo af DBUs hjemmeside, hvem det er.
At man ikke behøver at nævne spilleren ved navn, når han "kun" er U19-spiller er en anden side af sagen, men unavngiven er han jo ikke.
Ellers ville spilleren ikke kunne være i karantæne i næste kamp og modstanderne ville ikke vide, om FCK benyttede en karantæneramt spiller.
Det fremgår jo af DBUs hjemmeside, hvem det er.
At man ikke behøver at nævne spilleren ved navn, når han "kun" er U19-spiller er en anden side af sagen, men unavngiven er han jo ikke.
Ellers ville spilleren ikke kunne være i karantæne i næste kamp og modstanderne ville ikke vide, om FCK benyttede en karantæneramt spiller.
.
tors 8. apr 2021
Var det ikke sådan Benjamin Verbic startede sin FCK-karriere? https://www.bt.dk/fodbold/staale-efter-roedt-kort-verbic-har-faaet-laerepenge-for-livet
I så fald: Velkommen til!
I så fald: Velkommen til!
tors 8. apr 2021
Det fremgår ikke på DBUs hjemmeside hvem det er.
https://www.dbu.dk/turneringer-og-resultater/love-og-regler/landsdaekkende-turneringer/disciplinaere-forhold/disciplinaert-sagsarkiv/
Fortæl mig hvor navnet står. Her er sagen på DBUs hjemmeside
https://www.dbu.dk/turneringer-og-resultater/love-og-regler/landsdaekkende-turneringer/disciplinaere-forhold/disciplinaert-sagsarkiv/
Fortæl mig hvor navnet står. Her er sagen på DBUs hjemmeside
Success is temporary loyalty is forever
PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
tors 8. apr 2021
BoIS: tror bare de mener at de ikke vil sige hans navn, som du selv skriver er u19 spiller.
#Dansksport #danskfodbold #England #italien #st pauli
tors 8. apr 2021
Så kender man den typiske FCK-mentallitet
Ærgerligt de lukkede nationen for dig, var?
Superliga og FCK fan
tors 8. apr 2021
Det fremgår ikke på DBUs hjemmeside hvem det er.
Hvis man tjekker U19 Ligaens karantæneliste, kan man se, at Valdemar Lund Jensen har 3 spilledages karantæne, og der er ingen andre FCK-spillere på listen. Så det kan jo ikke rigtig være andre end ham.
https://www.dbu.dk/resultater/pulje/333771/karantaener