Forstår ikke, hvorfor Silkeborg ikke forlængede med Maholli. Han blev godt nok ikke benyttet særligt meget, men han løftede holdet næsten hver gang, han kom på banen. Havde i min optik meget mere at byde ind med. Men det mente Kent N. tydeligvis ikke.
Snak
Udløbet SIF-svensker tager til Helsingborg
ons 26. aug 2020
Den tidligere Silkeborg-angriber Shkodran Maholli har skrevet kontrakt med svenske Helsingborg.
Læs hele nyheden her
ons 26. aug 2020
Rimelig enig. Han er en ret dygtig spiller, men han var meget ofte "ude af form", og kunne af den ene eller anden årsag kun spille 30 min per kamp. (Synes der var mange mærkelige undskyldninger for hvorfor han ikke kunne spille)
Men bestemt dygtig nok til Superligaen.
Men bestemt dygtig nok til Superligaen.
Stor fan af: Silkeborg IF ///
Ikke stor fan af: VAR i Superligaen
ons 26. aug 2020
Set i lyset af, at vi "kun" har Holten og Lind, så ville jeg bestemt også have beholdt ham - Men som det også nævnes, har han siddet ude alt alt for ofte, og når strategien er at strømline truppen, så vi har mere kvalitet og mindre fyld så måtte han forlade os (At den strategi så bliver fulgt som en skrædder i helvede er en anden sag).
Silkeborg IF
ons 26. aug 2020
Hvor er det dejligt med alle de gode spillere der forlader klubben.. Hilsen fra en Viborg fan.
## SC Cambuur Leeuwarden ## NB Bornholm ## Esbjerg fB ## Viborg FF ## Arsenal F.C. ##
[Bendtner fan]