Snak

Mere indhold efter annoncen
Hvornår mon de spanske klubber får nogle bøder for deres overfald/visitation af modstanderfans.
De spanske fans blev meget provokerende og lavede nogle grimme håndtegn efter deres scoringer. I den forbindelse blev der kastede genstande begge veje. Der er altid to sider af en historie

Hehe, det er sgu også tarveligt at drille udebanefansene og lave grimme håndtegn. Det er ofte de andre der starter, når FCKs fans trækker negative overskrifter.
Hvor ingen tuder, og man stiller op igen.
Der var ingen, der kastede ting efter mig, jeg lavede jo heller ikke håndtegn, og var der i øvrigt ikke. Måske en temmelig forudsigelig konsekvens af ens handlinger.
Hvad er det I ser i den video. Ser et plastic krus eller whatever der bliver kastet fra fck og flere genstande fra Barca. Det er jo ingen ting.
Den eneste der kastede noget i den video, er en spanioler eller en springer spanier, der kaster øl på fck fans..
@kbhx3: Måske denne her video hjælper på det. Stadig ingenting? https://www.facebook.com/share/r/1G8LR46TtK/?mibextid=wwXIfr
Altid med chili
Annonce