Snak

Mere indhold efter annoncen

UEFA åbner sag mod FCK efter kasteskyts

fre 30. jan 11:59

UEFA åbner sag mod FC København efter onsdagens Champions League-kamp mod FC Barcelona, hvor klubbens medrejsende fans blandt andet kastede med genstande fra udebaneafsnittet på Camp Nou. 



Læs hele nyheden her
“Men vi forstår ikke, hvorfor vi skal stå bag plexiglas”. Måske derfor idioter
Ja, så er der en bøde på vej... igen igen....
Fuck, hvor disse hjernedøde imbicile tosser dumme..... Utroligt at man er så mindrebemidlet i hjernen, at man finder fornøjelse i at lave ballade konstant og sørge for store bøder til klubben.....
Man Utd og OB...... I den rækkefølge!
Fuldstændig hjernedød måde at støtte sin klub og repræsentere Danmark på.
Altid med chili
Utroligt det er så svært og identificerer sådanne mennesker og give dem karantæne.
De spanske fans blev meget provokerende og lavede nogle grimme håndtegn efter deres scoringer. I den forbindelse blev der kastede genstande begge veje. Der er altid to sider af en historie.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Hvis man ikke kan klare lidt "grimme håndtegn" til en udebanekamp i Europæisk sammenhæng uden at skulle kaste ting efter dem der gør det, så burde man nok overveje om man er gammel nok mentalt til at tage på sådan nogle ture. Øv for FCK og dansk fodbold at vi bliver repræsenteret sådan.
I den forbindelse blev der kastede genstande begge veje. Der er altid to sider af en historie.


Det ændrer vel ikke på det er dumt at kaste ting mod modstanderens tilhængere?
Randomhero Det syntes jeg heller ikke at jeg skriver nogle steder.
Er der nogen som ved om Barca også har fået bøde for at kaste med ting. Hvis begge hold har kastet skal begge klubber vel straffes
Igen, igen..
Sørgeligt
Annonce