Meget underligt Legia ikke får en yderligere karantæne af det her. Men godt at se at UEFA også mener at BIF gjorde det rigtige til hjemmekampen, nu hvor der var et par tosser der mente noget andet.
Snak
UEFA bekræfter: Legia-fans i Brøndby får ikke konsekvenser
lør 10. aug 2024
I et skriftligt svar til Bold oplyser UEFA, at Legia Warszawas fans på Brøndby Stadion i torsdags ikke giver anledning til yderligere konsekvenser for klubben, selvom de i forvejen er underlagt et tilskuerforbud på udebane i europæisk regi.
Læs hele nyheden her
lør 10. aug 2024
Det burde vel egentlig betyde at Legia skulle spille for tomme tribuner på hjemmebane. Det er slapt at det ikke får nogle mærkbare konsekvenser...
Manchester United siden 92, GF siden 96. 50+1 er vejen frem.
lør 10. aug 2024
- Hvis man dykker lidt ned i byens historie, så er det en by, som blev ødelagt under 2. verdenskrig. Men den overgav sig aldrig. Det er den mentalitet, der stadig er med os.
Warszawa overgav sig ellers i den grad, da Tyskerne kom i 39. Men lad os bare omskrive historien.
En stemme på Mette Frederiksen ER en stemme for åben krig med Rusland
lør 10. aug 2024
Jeg forstår godt, hvis brøndbyfans undrer sig over det her. Legia burde have fået en straf, eventuelt taberdømmes.
Hilsen en fcker
Hilsen en fcker
lør 10. aug 2024
Warszawa overgav sig ellers i den grad, da Tyskerne kom i 39. Men lad os bare omskrive historien.
Ligeså gjorde Danmark. Men mon ikke de mener at befolkningen i står grad var i lod Hitler?
Ligeså gjorde Danmark. Men mon ikke de mener at befolkningen i står grad var i lod Hitler?
lør 10. aug 2024
Damn, kunne godt lige ha brugt en 3-0 taberkendelse for koefficient pointene (det er jo ik ligefrem fordi BIF har en chance for at skovle ekstra ind i en evt playoff runde)
lør 10. aug 2024
Det da ik legia der byrde få en straf. Det da brøndby der burde få en straf for ik at smide legis fansene ud og istedet lave et afsnit til dem
lør 10. aug 2024
Det da ik legia der byrde få en straf. Det da brøndby der burde få en straf for ik at smide legis fansene ud og istedet lave et afsnit til dem
Man vidste bare, at det minimum ville være én 😂
lør 10. aug 2024
Det kunne jo også bare være stilfærdige herboende polakker, der benyttede en mulighed for at nyde en god fodboldkamp. Akkurat som herboende tyrkere gerne ser deres landsmænd i aktion.fra tid til anden. Dem er der en hel del af i verden. Polen har over 40 millioner indbyggere, og der bor vel flere polakker udenfor landets grænser end der er indbyggere i Danmark. Stor ståhej for ingenting, og det blev også fornuftigt løst. De små sko synes store mange steder, og tendensen til at overdramatisere og drage sensationslystne, spekulative misfortolkninger, inden facts er klarlagt er desværre blevet en udbredt folkesport.
lør 10. aug 2024
Folk fatter jo ikke en skid. Man kan ikke forbyde polakker at købe billetter - det ville jo være dybt racistisk. At et hold ikke har mulighed for at sælge billetter betyder jo ikke, at fans ikke kan købe billetter til andre steder på stadion. Til gengæld kan hjemmeholdet smide fans ud, der tropper op i modstanderholdets tøj eller andet gear. Ellers kan man altså ikke gøre noget mod fans, der ikke overtræder nogen regler.