Det ser ud til at jeg står ret alene med den her, men min holdning er, at det at blive nummer 2 i ligaen henover en hel sæson er en større bedrift end at vinde pokalturneringen. Og jeg synes også det bør blive honoreret bedre.
Personligt synes jeg at nummer 2 bør få EL kval, og så de resterende samt pokalvinderen bør få Conf.
Og som en anden også nævner, det er helt godnat at nummer 7 får mere ud af det end dem over. Der er ingen gode argumenter for det, det er dårligt skruet sammen.
Personligt synes jeg at nummer 2 bør få EL kval, og så de resterende samt pokalvinderen bør få Conf.
Og som en anden også nævner, det er helt godnat at nummer 7 får mere ud af det end dem over. Der er ingen gode argumenter for det, det er dårligt skruet sammen.
Kære ven - hvis du vil derop og sidde, så skal du altså være lidt mere hård end du er nu!