Det er fint synes jeg, belønningen for at vinde noget, skal være større end at blive nummer 2.
Snak
UEFA's valg: AGF eller SIF får bedre Europa-billet end sølvvinder
søn 14. apr 2024
Den danske pokalvinder får adgang til Europa League-kvalifikationen, mens 3F Superligaens sølvvinder må nøjes med Conference League. Vil man lave det om, skal man snakke med UEFA.
Læs hele nyheden her
søn 14. apr 2024
Det er en turnering der er vundet. Så det er fint.
Pokalturneringerne trænger også til mere prestige.
Pokalturneringerne trænger også til mere prestige.
søn 14. apr 2024
De kan komme med deres beretninger og sårn og sårn, men en mand som Kent Nielsen har vundet pokalen som spiller og kender mere til det daglige
søn 14. apr 2024
Det smukke er jo også at hold som Nykøbing har en reel mulighed for at nå Europa ved at vinde pokalen..
det skal da belønnes og syntes det er en fin priotering.
Ydermere holder det også Turneringens status oppe.
det skal da belønnes og syntes det er en fin priotering.
Ydermere holder det også Turneringens status oppe.
søn 14. apr 2024
Helt enig i at det er den rette prioritering.
Grunden til det kan komme til at virke lidt fjollet i det danske tilfælde her, er jo fordi at vi kun har 4 pladser. Det går jo så selvsagt udover de andre i toppen.
Grunden til det kan komme til at virke lidt fjollet i det danske tilfælde her, er jo fordi at vi kun har 4 pladser. Det går jo så selvsagt udover de andre i toppen.
søn 14. apr 2024
Før i tiden havde pokalvinder turneringen også mere prestige end UEFA-cupen, så fair nok.
søn 14. apr 2024
Giver vel reelt også de danske hold en bedre chance for at komme langt. Sælger Europa League til det ringeste hold i år og satser på at #2 og 3 kan klare sig i conference, hvor modstanden må formodes at være svagere.