Snak

Mere indhold efter annoncen
En udvisning ville have været fuldstændig uetisk korrekt! Og straffen er hård nok i sig selv i form af fratagen bil og førerret, samt bøder og fængsel.
Da bilen, som en del af det at blive dømt for vanvidsbilisme, retmæssigt blev konfiskeret og nu skal sælges for staten til højestbydende, så skal Huescas nu betale bilens værdi, ikke auktionsprisen, til Leasingselskabet.

Et bud på en pris for en BMW er omkring 500.000kr., så han skal ikke nøjes med at betale 7.000 men derimod 507.000kr. = En ret stor økonomisk "bøde" + 20 dage i spjældet (evt. fodlænke).
I mine øjne en hård men også passende straf.


Det er jeg fuldstændig klar over, men det er stadig ligegyldigt i forhold til straffen. Han var ikke blevet udvist, fået længere fængselsstraf eller højere bøde, hvis han havde kørt i en Berlingo fra 2006, så bilens værdi har ikke indflydelse på, om straffen er passende. Den fortæller kun om hans smag i biler (og hans selvværd måske...)
Vores retssystem er til grin. 20 dage for vanvidskørsel! Det er jo ingenting.
Manchester United siden 92, GF siden 96. 50+1 er vejen frem.
Det er første gang han laver en lovovertrædelse, han bragte ikke andre i fare og chancen for han laver noget kriminelts igen er lig 0.


At køre så stærkt i en 50 km/t zone, med cykelsti i samme niveau, det er at bringe andres liv i fare, og derfor DK har indført lov om vanvidskørsel. De to andre påstande er gætterier, han er korrekt ikke blevet taget for kriminalitet før, og om det sker igen ved ingen.

Men enormt svagt af FCK at beskytte ham sådan, til trods for det umenneskelige pres det må have været for ham. De kunne beskytte og hjælpe ham internt, men give ham en passende straf oveni.
@medgangsfan Dygtig - tør øjnene
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Vores retssystem er til grin. 20 dage for vanvidskørsel! Det er jo ingenting.


+ mistet kørekort, + konfiskering af bil, + advarsel ift. udvisning.

Hvad synes du er passende?
At køre så stærkt i en 50 km/t zone, med cykelsti i samme niveau, det er at bringe andres liv i fare, og derfor DK har indført lov om vanvidskørsel.


Ved du hvor på Kalvebod Brygge han er taget i at køre for stærkt?
Så vidt jeg kan se er der cykling forbudt på en del af strækningen.
Elsker at i dk har man folk der vil ha en person ud af ligaen for at køre 111 i timen, uden alkohol og uden at sætte nogen i fare, mens man i usa hærer historier om at en der kørte 230+ i timen, med alkohol i blodet og dræbte en kvinde måske ka vlre på vej tilbage i nfl. Sjovt som vi er sp forskelige
haha

Ved du hvor på Kalvebod Brygge han er taget i at køre for stærkt?
Så vidt jeg kan se er der cykling forbudt på en del af strækningen


Lyder som om at han bare gætter, som han ellers anklagede andre for.
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
Annonce