Stor bøde?... 7.000 kr?
Snak
man 5. maj 2025
Tænker den bliver anket.
Hvis tidligere sager skulle skabe præcedens, så bliver han selvfølgelig udvist.
Spændende hvad landsretten siger.
Hvis tidligere sager skulle skabe præcedens, så bliver han selvfølgelig udvist.
Spændende hvad landsretten siger.
man 5. maj 2025
Det er vel en fair dom. En udvisning af Danmark havde også været for langt ude. Det bliver dog spændende at se, hvordan FCK-ledelsen agerer i forhold til de 20 dages ubetinget fængsel. Umiddelbart tænker jeg dog, at det mest fornuftige ville være at acceptere dommen og således håbe på, at Huescas evt. kan afsone straffen med fodlænke.
FC København - jysk medløber siden 2002/03
man 5. maj 2025
Eftersom han spille i går, og var med til træningen i dag, så tror jeg, at han spiller med resten af holdet sæsonen ud også.
man 5. maj 2025
Patetisk og svagt. "Advarsel om udvisning". Danske Domstole kogt ned til én sætning. Ynkeligt.
man 5. maj 2025
Nu er der ihvertfald carte blance til endnu flere psykopater som ham på vores veje.
"Psykopat" ligefrem? Og hvilke kriterier fremlægger du som grund til at kalde Huescas for en "psykopat"? At køre for stærkt er ikke en valid grund.