Apropos "synd for"
Det her stikker også ud:
"de meget vidtrækkende konsekvenser, som en ny tilsvarende lovovertrædelse vil have for tiltaltes arbejde som professionel fodboldspiller..."
Det gælder jo for alle, der udvises og som følge deraf mister deres job. Uanset om man er fodboldspiller eller ej - og det er sikkert være for os billetsalg mennesker. Det lyder for mig som om, retten har ladet sig forblænde af konsekvenserne af en SIS-indberetning (som altså kan ophæves, hvis et andet Schengenland giver en opholdstilladelse).
Jeg respekterer, at du har en anden vurdering af dommen, Steve, men jeg synes fortsat, at den kalder på en anke. Og at ankesagen i givet fald falder anderledes ud.
Det her stikker også ud:
"de meget vidtrækkende konsekvenser, som en ny tilsvarende lovovertrædelse vil have for tiltaltes arbejde som professionel fodboldspiller..."
Det gælder jo for alle, der udvises og som følge deraf mister deres job. Uanset om man er fodboldspiller eller ej - og det er sikkert være for os billetsalg mennesker. Det lyder for mig som om, retten har ladet sig forblænde af konsekvenserne af en SIS-indberetning (som altså kan ophæves, hvis et andet Schengenland giver en opholdstilladelse).
Jeg respekterer, at du har en anden vurdering af dommen, Steve, men jeg synes fortsat, at den kalder på en anke. Og at ankesagen i givet fald falder anderledes ud.