Fornuftig måde denne her sag ender på.
Rodrigo får et fortjent rap over nallerne men slipper for at blive smidt ud af landet, hvilket have været i overkanten efter min mening. I og med at straffen er under et vist antal dage kan Huescas ansøge om at afsone med fodlænke så mon ikke det er noget man forsøger.
Hvorom alting er spiller han sæsonen færdig nu tilglæde for ham selv og FCK.
Rodrigo får et fortjent rap over nallerne men slipper for at blive smidt ud af landet, hvilket have været i overkanten efter min mening. I og med at straffen er under et vist antal dage kan Huescas ansøge om at afsone med fodlænke så mon ikke det er noget man forsøger.
Hvorom alting er spiller han sæsonen færdig nu tilglæde for ham selv og FCK.
https://facebook.com/enchancetillasse/