Ja andre har fået udvisning for vanvidsbilisme.
Ka du så ik ligr smude domsnumrene gad gidt se dem
Ja andre har fået udvisning for vanvidsbilisme.
Hvis du også drøner rundt med 111 i gns. hvor vi er folk der færdes med vores børn og familier så kan du roligt tænke jeg også sætter din i den bunke.
Hvis du også drøner rundt med 111 i gns. hvor vi er folk der færdes med vores børn og familier
Ligesom at andre ikke skal tale Huescas’ dumhed op, så skal du jo heller ikke begynde at tale den ned. Det er mindst ligeså dumt.