En ganske fair dom. Udvisning havde godt nok også været vild.
Men argumenter for at det foregik på en lukket vej uden fodgængere holder bare ikke. Vanvidskørselsloven ( som er udmærket) siger vanvidskørsel med mere end 100% overskridelse og mere end 100 kmt.
Den regel gælder på alle veje, og man kan da ikke sige, Øj der skete ikke noget eller der var ingen fodgængere, for så skulle der jo laves en regel for hver vej.
Og lur mig, om Huesca´s nok ikke var vidende om reglerne eller om hvad der var på vejen.
Men fair dom og videre i livet med den unge mand.
Men argumenter for at det foregik på en lukket vej uden fodgængere holder bare ikke. Vanvidskørselsloven ( som er udmærket) siger vanvidskørsel med mere end 100% overskridelse og mere end 100 kmt.
Den regel gælder på alle veje, og man kan da ikke sige, Øj der skete ikke noget eller der var ingen fodgængere, for så skulle der jo laves en regel for hver vej.
Og lur mig, om Huesca´s nok ikke var vidende om reglerne eller om hvad der var på vejen.
Men fair dom og videre i livet med den unge mand.