Snak
man 5. maj 2025
Huescas prøvede jo for helvede ikke at stikke af fra politiet… kom lige lidt ind i kampen.
Hafniae sigillum leonis est
man 5. maj 2025
Selvfølgelig vil FCK ikke straffe ham yderligere. FCK bærer jo en del af skylden ved ikke at sætte deres ansatte ind i reglerne. Utroligt at ingen har talt med ham om kørekort, samt de skrappe regler der er omkring vanvidskørsel. Det er utroligt at så stor en klub ikke har nogle faste procedurer omkring dette, når de henter udlændinge.
man 5. maj 2025
Jeg er omvendt rystet over hvor mange af mine bysbørn der er A-OKAY med vanvidskørsel, hvis bare ham der gør det er en fodboldspiller på deres hold. Det må være folk der aldrig har haft trafikdrab inde på livet der kan gradbøje den slags.
Man kan godt synes, at det ikke er okay, og SAMTIDIG mene, at han Huescas naturligvis skal straffes, men at en udvisningsdom havde været uproportionel.
Lad os ellers følge argumentet til dørs: Skal Henrik Sass Larsen have dødsstraf? Nej, jeg synes måske... Nå, du mener måske, at pædofili bare er i orden, hva hva hva?!!!1
man 5. maj 2025
Huescas bliver straffet akkurat som enhver dansker ville blive det.
Hvis noget bruger kan komme med beviser for at det ikke er tilfældet, ja så kom glad?
Folk der er blevet udvist har enten været påvirkede, kørt vanvidskørsel steder med bløde trafikanter, kørt gaderæs, forvoldt personskade eller været tidligere straffet.
Hvis noget bruger kan komme med beviser for at det ikke er tilfældet, ja så kom glad?
Alle mesterskaber FCM har vundet er grundet korruption, dette usande postulat har samme værdi, som jeres postulater om at FCK eller Huescas har købt en dansk domstol. Kom nu lige og tag jer lidt sammen bold.dk
Hvis noget bruger kan komme med beviser for at det ikke er tilfældet, ja så kom glad?
Folk der er blevet udvist har enten været påvirkede, kørt vanvidskørsel steder med bløde trafikanter, kørt gaderæs, forvoldt personskade eller været tidligere straffet.
Hvis noget bruger kan komme med beviser for at det ikke er tilfældet, ja så kom glad?
Alle mesterskaber FCM har vundet er grundet korruption, dette usande postulat har samme værdi, som jeres postulater om at FCK eller Huescas har købt en dansk domstol. Kom nu lige og tag jer lidt sammen bold.dk
EksilFCkøbenhavneren
man 5. maj 2025
Hvad mener FCK-fans – i er tilfredse med ledelsens beslutning om at lade ham fortsætte i klubben?
Ja, ganske tilfreds. Han har fået en passende straf til hans handling.
man 5. maj 2025
Observanten
Nu er det jo ikke Quincy Promes, som løber rundt i FCKs trøje. Han er jo ikke kriminel, han har kørt for hurtigt i en bil.
Det er noget nemmere at tilgive end fx vold/overgreb, organiseret kriminalitet etc. Mon ikke fanbasen fint kan acceptere, at han fortsætter.
Nu er det jo ikke Quincy Promes, som løber rundt i FCKs trøje. Han er jo ikke kriminel, han har kørt for hurtigt i en bil.
Det er noget nemmere at tilgive end fx vold/overgreb, organiseret kriminalitet etc. Mon ikke fanbasen fint kan acceptere, at han fortsætter.
If I had the wings of a sparrow...
If I had the arse of a crow...
I'd fly over Pride Park tomorrow...
and shit on the bastards below!
man 5. maj 2025
En straf er tilpas, hvis gerningsmanden lærer af sitationen og den er retfærdig overfor ofre og deres pårørende.
Der er ofre her, men der kan sidde pårørende til andre ofre og tænke sit. Men alle os andre kan vel håbe at han lærte noget og ikke gentager det. Det er stadigvæk specielt, at de ikke kunne afsige dom i mandags. Det virker som besynderlige processer, hvor der afsættes tid til dom, men dommen alligevel skubbes med en uge.
Nå, lad os komme videre.
Der er ofre her, men der kan sidde pårørende til andre ofre og tænke sit. Men alle os andre kan vel håbe at han lærte noget og ikke gentager det. Det er stadigvæk specielt, at de ikke kunne afsige dom i mandags. Det virker som besynderlige processer, hvor der afsættes tid til dom, men dommen alligevel skubbes med en uge.
Nå, lad os komme videre.
“Whoever invented soccer should be worshipped as god.” – Hugo Sánchez
man 5. maj 2025
Jeg syntes at det lyder som en rigtig dom. Har det fint med de 20 dage , bøden og også med han skal betale den leasede bil. Selvfølgelig også at han skal op til en ny køreprøve når han må
Redigeretman 5. maj 2025
@observanten
Jeg synes egentlig det er okay. Jeg er tilhænger af, at folk i de fleste tilfælde skal have en chance til. Huescas har været ung og dum, og nu må han så æde hans straf. Selvfølgelig så jeg helst at man i FCK brugte det som en slags “opfør dig ordentligt-kampagne”, men jeg kan som udgangspunkt ikke se noget problem i, at han fortsætter i klubben når han har modtaget sin straf. Jeg ved godt at vanvidskørsel kan lede til nogle rigtig grimme scenarier, men han har heldigvis ikke slået nogen ihjel endnu. Nogle spillere har voldtægtssager og andet grimlere stads hængende over hovedet, de bliver stadig tilbedt som guder ude i verden (host host Ronaldo), så at han “bare” har kørt for stærkt er stadig tilgiveligt i min optik.
Jeg har også kørt for stærkt, én ting er hvis jeg havde pløjet et andet menneske ned, men jeg ville selv hade at blive dømt resten af livet for det, så jeg kan ikke med god samvittighed sige at jeg forholder mig anderledes til andres sager.
Jeg synes egentlig det er okay. Jeg er tilhænger af, at folk i de fleste tilfælde skal have en chance til. Huescas har været ung og dum, og nu må han så æde hans straf. Selvfølgelig så jeg helst at man i FCK brugte det som en slags “opfør dig ordentligt-kampagne”, men jeg kan som udgangspunkt ikke se noget problem i, at han fortsætter i klubben når han har modtaget sin straf. Jeg ved godt at vanvidskørsel kan lede til nogle rigtig grimme scenarier, men han har heldigvis ikke slået nogen ihjel endnu. Nogle spillere har voldtægtssager og andet grimlere stads hængende over hovedet, de bliver stadig tilbedt som guder ude i verden (host host Ronaldo), så at han “bare” har kørt for stærkt er stadig tilgiveligt i min optik.
Jeg har også kørt for stærkt, én ting er hvis jeg havde pløjet et andet menneske ned, men jeg ville selv hade at blive dømt resten af livet for det, så jeg kan ikke med god samvittighed sige at jeg forholder mig anderledes til andres sager.
Hafniae sigillum leonis est