Snak

Mere indhold efter annoncen

Ung Vejle-midt ude et par uger

fre 10. feb 2017
Vejle-spilleren Gael Ondoua er ude et par uger med en fiberskade. Midtbanespilleren var nærmest grædefærdig, for han føler at skaden kommer på det mest uheldige tidspunkt.

Læs hele nyheden her
ærgeligt! Han har ellers en god instilling!
Har det nogen betydning?
Han var fast mand på midtbanen i efteråret, men lige præcis på midten har Vejle størst bredde. Så mon ikke det går, mest synd for ham.
Annonce