Jeg er lidt spændt på, hvad det kommer til at betyde for Højlund.
Umiddelbart spiller hverken Cunha eller Mbuemo spids som sin primære position.
Det er vel tiltænkt noget lignende hhv. LW og RW, eller hvad tænker folk?
Umiddelbart spiller hverken Cunha eller Mbuemo spids som sin primære position.
Det er vel tiltænkt noget lignende hhv. LW og RW, eller hvad tænker folk?