Kunstgræs burde være forbudt i CHL og EL, medmindre holdet har hjemme i en del af verden hvor det er umuligt at have almindeligt græs. I Schweiz burde de ikke have det problem.
Snak
ons 19. sep 2018
Der er ikke så meget at kommentere på. Valencia er skrøbelig og blev også sparet i de første runder af CL sidste år, selvom der blev spillet på græs. Derudover har han været det svageste led i bagkæden i denne sæson. Envidere er det problematisk, at der ikke er nogen fra defensiven, der tager fat i de andre og får folk til at rykke sammen i bussen, når tingene ikke lige kører - og Valencia render rundt med anførerbindet.
Tænker det er tiltrængt med et hvil.
Tænker det er tiltrængt med et hvil.
ons 19. sep 2018
Mourinho har tendens til at tude meget, men det gør han da bestemt ikke her. Han er sikkert blevet spurgt til holdet og svarer bare.
Jeg forstår altså heller ikke at man i det hele taget må spille på kunstgræs. Ikke bare i CL, men sådan helt generelt. Hvad bliver det næste? Ishockey på plastikunderlag?
Jeg forstår altså heller ikke at man i det hele taget må spille på kunstgræs. Ikke bare i CL, men sådan helt generelt. Hvad bliver det næste? Ishockey på plastikunderlag?