350 meter det var ikke min meget!
Snak
United sikrer plads til nyt megastadion
man 22. jun 15:20
Manchester-klubben bekræfter, at klubben har sikret sig størstedelen af det nødvendige jordareal til at bygge det nye stadion med plads til 100.000 tilskuere.
Læs hele nyheden her
man 22. jun 15:35
Det blev jeg også nødt til at dobbelttjekke, men den er god nok:
https://www.manchestereveningnews.co.uk/sport/football/manchester-united-announce-huge-breakthrough-34165970
https://i2-prod.manchestereveningnews.co.uk/article34166202.ece/ALTERNATES/s1200e/0_Untitled-design.png
https://www.manchestereveningnews.co.uk/sport/football/manchester-united-announce-huge-breakthrough-34165970
https://i2-prod.manchestereveningnews.co.uk/article34166202.ece/ALTERNATES/s1200e/0_Untitled-design.png
man 22. jun 15:58
Der er snart ikke en klub i England, som ikke er ved at renovere og udbygge stadion eller i gang med at bygge nyt.
Gør bare transfervinduet kortere om sommeren
man 22. jun 16:19
Old Trafford er faldefærdigt og en renovering ville alligevel medvirke at størstedelen af Old Trafford skulle rives ned.
At de bygger et nyt stadion til fremtiden er vejen frem og også den rette beslutning.
Området omkring Old Trafford er pt et hul i jorden og by fornyelse vil give hele Manchester et enormt løft.
Renoverede man blot Old Trafford, så ville området stadig være et hul i jorden og man ville ikke hjælpe resten af området eller byen.
At de bygger et nyt stadion til fremtiden er vejen frem og også den rette beslutning.
Området omkring Old Trafford er pt et hul i jorden og by fornyelse vil give hele Manchester et enormt løft.
Renoverede man blot Old Trafford, så ville området stadig være et hul i jorden og man ville ikke hjælpe resten af området eller byen.
man 22. jun 16:49
Smukt, det bliver både et af verdens største og flotteste stadions, navnet bør være "Theater of Dreams"
Er vild med trefork symbolikken som de tre master udgør...
Er trods alt glad for at det ser ud til at Old Trafford ikke bare rives ned, men nedskaleres til ca 25.000 tilskuere og bliver kvindernes og måske U21 og U18 herrernes nye permanente hjemme bane, jeg håber det ender sådan.
"The red devils will rise again"
Er vild med trefork symbolikken som de tre master udgør...
Er trods alt glad for at det ser ud til at Old Trafford ikke bare rives ned, men nedskaleres til ca 25.000 tilskuere og bliver kvindernes og måske U21 og U18 herrernes nye permanente hjemme bane, jeg håber det ender sådan.
"The red devils will rise again"
Treforken
man 22. jun 17:51
Bold
Hvor ser du henne at gamle Old Trafford stadig bevares i et andet omfang? For det er jo det jeg har håbet hele tiden!
Hvor ser du henne at gamle Old Trafford stadig bevares i et andet omfang? For det er jo det jeg har håbet hele tiden!
Redigeretman 22. jun 18:04
Uagtet om Old Trafford er ved at være noget gammelt og nedslidt, så ville det være synd hvis det hele bliver jævnet med jorden.
VB.
man 22. jun 18:48
Udover city som er statsejet og har brudt utallige regler, hvilke klubber har så haft succes med at skifte stadion ? Arsenal og Spurs var nød til det pga meget lav kapacitet West ham har været katastrofe, mange everton fans hader allerede deres nye stadion. Manglen på at føle at man er på hjemmebane de første år. samt mangel på atmosfære fordi mange af de gamle fans ikke føler sig hjemme er en streg i regningen.