Snak

Mere indhold efter annoncen

United sikrer plads til nyt megastadion

man 22. jun 15:20

Manchester-klubben bekræfter, at klubben har sikret sig størstedelen af det nødvendige jordareal til at bygge det nye stadion med plads til 100.000 tilskuere.



Læs hele nyheden her
350 meter det var ikke min meget!
Respektløst ikke at renovere Old Trafford istedet…
Der er snart ikke en klub i England, som ikke er ved at renovere og udbygge stadion eller i gang med at bygge nyt.
Gør bare transfervinduet kortere om sommeren
Old Trafford er faldefærdigt og en renovering ville alligevel medvirke at størstedelen af Old Trafford skulle rives ned.
At de bygger et nyt stadion til fremtiden er vejen frem og også den rette beslutning.
Området omkring Old Trafford er pt et hul i jorden og by fornyelse vil give hele Manchester et enormt løft.

Renoverede man blot Old Trafford, så ville området stadig være et hul i jorden og man ville ikke hjælpe resten af området eller byen.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Smukt, det bliver både et af verdens største og flotteste stadions, navnet bør være "Theater of Dreams"

Er vild med trefork symbolikken som de tre master udgør...

Er trods alt glad for at det ser ud til at Old Trafford ikke bare rives ned, men nedskaleres til ca 25.000 tilskuere og bliver kvindernes og måske U21 og U18 herrernes nye permanente hjemme bane, jeg håber det ender sådan.

"The red devils will rise again"
Treforken
Bold

Hvor ser du henne at gamle Old Trafford stadig bevares i et andet omfang? For det er jo det jeg har håbet hele tiden!
Uagtet om Old Trafford er ved at være noget gammelt og nedslidt, så ville det være synd hvis det hele bliver jævnet med jorden.
VB.
Udover city som er statsejet og har brudt utallige regler, hvilke klubber har så haft succes med at skifte stadion ? Arsenal og Spurs var nød til det pga meget lav kapacitet West ham har været katastrofe, mange everton fans hader allerede deres nye stadion. Manglen på at føle at man er på hjemmebane de første år. samt mangel på atmosfære fordi mange af de gamle fans ikke føler sig hjemme er en streg i regningen.
Det ligner et cirkustelt?
Annonce