@ Enzo
Jeg tror bare, at Andersen insisterer på, at man på en eller anden måde ulejliger sig med at sætte sig ind i reglerne. Det er vel i grunden ikke for meget forlangt, synes du ikke?
Jeg tror bare, at Andersen insisterer på, at man på en eller anden måde ulejliger sig med at sætte sig ind i reglerne. Det er vel i grunden ikke for meget forlangt, synes du ikke?