Snak

Mere indhold efter annoncen
Igen. United kan kun vinde med et VAR straffe.
Hahahahahah. Easy :D
Typisk United at skulle ha hjælp fra dommeren igen igen. Det eneste positive er at de spiller som lort og de vinder ikke mange kampe med det forsvar.
Hahahaha. Fedt Penandes!
Jeg tror aldrig jeg har decideret har skammet mig over en united sejr...i dag var første gang...brighton bedre på alle pladser, og havde fortjent en klar sejr baseret på spil og chancer. Vi stank igen over hele linien, og havde intet fortjent fra den kamp...
"I Don't Play Against Any Particular Team. I Play Against The Idea Of Losing..." - Eric Cantona
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Derfor lignede det en pointdeling, men til allersidst blev der dømt straffe til United, og så sikrede Bruno Fernandes en 3-2-sejr.

Det her er dog alt andet en højdramatisk skrevet!
Vild afslutning og point til Brighton havde nok været fortjent, men sådan er fodbold bare nogle gange. Vigtige 3 point og videre...
https://www.youtube.com/watch?v=Zwl0DHG61W0 Manchester United
Ha ha det er sgu temmeligt vanvittigt. Brighton kan takke sig selv for den der. Hvor er det dog idiotisk, eller uheldigt om man vil, lavet til sidst.

Brighton har ellers spillet fin bold mod både Chelsea og United.
Millardrøveri ved højlys dag
5 gange rammer Brighton træværket og så for United tildelt sejren efter at kampen var slut og så genstartede den

Seriøst er det overhovedet tilladt and stoppe kampen og spille igen efter Slutfløjtet? (Ja der er straffe men dommeren havde blæst for slutfløjt)
5 på stangen, så er det åbenbart muligt ( til de FIFA spiller der læser med )
Annonce