Igen. United kan kun vinde med et VAR straffe.
Snak
lør 26. sep 2020
Typisk United at skulle ha hjælp fra dommeren igen igen. Det eneste positive er at de spiller som lort og de vinder ikke mange kampe med det forsvar.
lør 26. sep 2020
Jeg tror aldrig jeg har decideret har skammet mig over en united sejr...i dag var første gang...brighton bedre på alle pladser, og havde fortjent en klar sejr baseret på spil og chancer. Vi stank igen over hele linien, og havde intet fortjent fra den kamp...
"I Don't Play Against Any Particular Team. I Play Against The Idea Of Losing..." - Eric Cantona
lør 26. sep 2020
Derfor lignede det en pointdeling, men til allersidst blev der dømt straffe til United, og så sikrede Bruno Fernandes en 3-2-sejr.
Det her er dog alt andet en højdramatisk skrevet!
lør 26. sep 2020
Vild afslutning og point til Brighton havde nok været fortjent, men sådan er fodbold bare nogle gange. Vigtige 3 point og videre...
https://www.youtube.com/watch?v=Zwl0DHG61W0
Manchester United
lør 26. sep 2020
Ha ha det er sgu temmeligt vanvittigt. Brighton kan takke sig selv for den der. Hvor er det dog idiotisk, eller uheldigt om man vil, lavet til sidst.
Brighton har ellers spillet fin bold mod både Chelsea og United.
Brighton har ellers spillet fin bold mod både Chelsea og United.
lør 26. sep 2020
Millardrøveri ved højlys dag
5 gange rammer Brighton træværket og så for United tildelt sejren efter at kampen var slut og så genstartede den
Seriøst er det overhovedet tilladt and stoppe kampen og spille igen efter Slutfløjtet? (Ja der er straffe men dommeren havde blæst for slutfløjt)
5 gange rammer Brighton træværket og så for United tildelt sejren efter at kampen var slut og så genstartede den
Seriøst er det overhovedet tilladt and stoppe kampen og spille igen efter Slutfløjtet? (Ja der er straffe men dommeren havde blæst for slutfløjt)