Snak

Mere indhold efter annoncen
Wow hvor er det ærgerligt for Brighton. De havde fortjent mere og United skal vel bare være glade for de kommer afsted med mere end 1 point. Det har godt nok ikke set prangende ud i de første par kampe.
Ja ja bla bla United er altid heldige... bla bla ... lækker sejr.. Brighton bare ikke skarpe nok...
United!
Uniteds gameplan består i at flytte bolden rundt og satse på at få et straffe. Gudfader bevares, jeg havde reelt håbet at Brighton vandt i dag så det kunne være en øjenåbner for United. Nu fortsætter de bare stilen og vinder heldigt på straffe i ny og næ.

For at sige det mildt så er der fandme for mange straffespark i nutidens fodbold.
FC Nordsjælland Málaga CF / Real Sociedad Manchester United Union Berlin
Uden VAR og dommerhjælp ville united jo ikke engang være et midterhold. det er helt vildt.
Kvalmende at dommeren vælger at trække kampen ud, bare så United kan få straffe. Især når kampen er slut.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Jeg mindes ikke en mere ufortjent sejr, hold nu op jeg føler med Brighton.
United sejler rundt, ærgerligt Rashford ikke er på et hold hvor han kan blive brugt optimalt.
Heldigvis var det sidste straffe efter bogen. Hjerneblødning af Brighton spilleren.

Men vildt at de får alle 3 point. Sjældent jeg har set dominere så meget uden at vinde.

United kan sende en tak til fodbold guden i dag
"Brighton bare ikke skarpe nok"
At ramme træværket 5 gange er ikke uskarp men rettere virkelig sort uheld
Sidste år var det vanvittige straffespark - hvis det her peger hen imod at Man U kan være så heldige på stolper så er det bare et freak hold. Hold op hvor er de dog elendige men pivhamrende heldige - den skulle Brighton have vundet med 6 mål
Altså kampen skal da spilles færdig.
Bare speciel situation, da straffet bliver begået sekunder inden der fløjtes af.
Men det skal Brighton jo ikke have fordel af.
Straffet er begået inden kampen fløjtes af og VAR når at reagere, så det skal tildeles.
Længere er den jo ikke.
Danmark:Randers FC England:? Tyskland:? Spanien:? Italien:? -kun én klub!!
Annonce