Snak

Mere indhold efter annoncen
armen er ikke i en unaturlig position - det skal selvfølgelig være svære at få straffe - bolden skal ikke bare snitte armen men rammen den klart for at få straffe - fodbold skal ikke afgøres på tilfældigheder - få nu ændre de regler
Vi er så sindssygt ringe og fantasiløse. At vi overhovedet får 1 point med hjem er mig en gåde.
Det er så deprimerede at se dem "spille fodbold", og nu stjal vi endda point fra et langt bedre mandskab.
Pinligt, pinligt, pinligt.
Landsholdet Manchester United FC København
Frygtelig indsats af Uniteds højreside - Wan-B sejler jo for det meste rundt, bortset fra når han står 1-1 med en modspiller. Fatter ikke at hverken placere sig eller kommunikere med midtbanen.
Man United AGF http://www.youtube.com/watch?v=FiMLNC2RmPk&feature=related
Er jeg den eneste, som så indlægget, (som førte til hjørnet, der gav straffe) som værende ude, inden den bliver blokeret til hjørne?
Jeg ville gerne se et par kameravinkler på den.
trals
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Det jeg har savnet mest siden Ferguson stoppede, er at læse andre fans af engelske hold, tude over Uniteds held. Tak fordi du har bragt det tilbage OGS.
Håbet om at Utd skulle hjælpes og hoved og røv sidste sæson, ikke ville blive ført over i denne, da det var alt for tydeligt hvor meget dommerhjælp de fik, ser desværre ud til at være et tomt håb.

Igen ser man et dårligt hold trække tiden fordi de er spillet ud af banen, og de er så dem der drager nytte af den ekstra tid til sidst.

De 2 første kampe viser at Utd skal være heldig med at ende i øver halvdel i denne sæson...med mindre de bliver ved med at pumpe penge i dommerkassen.
Komplet udstillet af både Palace og Brighton
Uanset hvilken religion, der har ret, kan man være sikker på én ting: Gud hader Brighton.
I guder hvor er de dog piv hamrende elendige de røde fra Manchester, den skulle Brighton have vundet med mindst tre mål!
"armen er ikke i en unaturlig position - det skal selvfølgelig være svære at få straffe - bolden skal ikke bare snitte armen men rammen den klart for at få straffe - fodbold skal ikke afgøres på tilfældigheder - få nu ændre de regler"

Øh, den flagrer i luften og det må den ikke.
Resten af dit indlæg er ikke værd at kommentere på.
Danmark:Randers FC England:? Tyskland:? Spanien:? Italien:? -kun én klub!!
Annonce