Ja, der var straffe. Men hvorfor var der ikke allerede fløjtet af? Pudsigt, at dommeren i første omgang ventede med at fløjte af til angrebet og hjørnesparkssituationen var færdig...Hvor kom den ekstra tid fra?
Snak
lør 26. sep 2020
Ja, der var straffe. Men hvorfor var der ikke allerede fløjtet af? Pudsigt, at dommeren i første omgang ventede med at fløjte af til angrebet og hjørnesparkssituationen var færdig...Hvor kom den ekstra tid fra?
Tillægstiden er minimum...
https://www.youtube.com/watch?v=Zwl0DHG61W0
Manchester United
lør 26. sep 2020
@Konggræs
Skandale af VAR? Kom dummere.
Straffesparket bliver jo begået, INDEN dommeren fløjter af. VAR kigger så på situationen ved næste spilstop, som så er dommerens slutfløjt. Omvendt, hvorfor skal Brighton have fordel af, at næste spilstop er slutfløjtet? Der var jo straffe, ingen tvivl om det.
Det er personer som dig, der ikke forstår hvordan VAR fungerer, der gør, at selv korrekte kendelser som denne, bliver diskuteret. Selv min kone, som intet aner om fodbold, forstår hvordan VAR fungerer i sådan situation.
Skandale af VAR? Kom dummere.
Straffesparket bliver jo begået, INDEN dommeren fløjter af. VAR kigger så på situationen ved næste spilstop, som så er dommerens slutfløjt. Omvendt, hvorfor skal Brighton have fordel af, at næste spilstop er slutfløjtet? Der var jo straffe, ingen tvivl om det.
Det er personer som dig, der ikke forstår hvordan VAR fungerer, der gør, at selv korrekte kendelser som denne, bliver diskuteret. Selv min kone, som intet aner om fodbold, forstår hvordan VAR fungerer i sådan situation.
lør 26. sep 2020
Havde Brighton fortjent bedre, helt sikkert. Er straffesparket til sidst korrekt dømt, helt sikkert!, videre...
lør 26. sep 2020
Selvfølgelig er der straffe til sidst, men hvor får dommeren det ekstra halvandet minuts overtid fra?
lør 26. sep 2020
Er jeg den eneste der ser at Brighton appellerer kraftigt for et frispark få sek forinden hånd på bold? Appeller for albue. Jeg var overbevist om at dommeren/VAR vil se hele situationen igennem, men det eneste vi ser på tv billeder er klippet lige efter situationen, hvor fokus er på straffespark appellen.
Hvorfor bliver det ignoreret? På skærmen ved sidelinjen kunne jeg se at Dommeren kun fik vist klippet omkring hands.
Hvis der skete noget lige inden, skal VAR vel dømme første situation i rækken, eller er jeg forkert på den?
Nogen der kan forklare, hvorfor det blot er sidste hændelse vi ser på billeder?
Hvorfor bliver det ignoreret? På skærmen ved sidelinjen kunne jeg se at Dommeren kun fik vist klippet omkring hands.
Hvis der skete noget lige inden, skal VAR vel dømme første situation i rækken, eller er jeg forkert på den?
Nogen der kan forklare, hvorfor det blot er sidste hændelse vi ser på billeder?
You'll Never Walk Alone