det ligner jo meget godt sidste sæson ...
man kan godt forstå Brighton føler sig ramt på selvtilliden - nu har de været bedre end Chelsea og tabt, udspillet United og tabt, så er det ikke nemt.
Bare for godt ordens skyld - der findes ikke retfærdighed i fodbold, desværre
man kan godt forstå Brighton føler sig ramt på selvtilliden - nu har de været bedre end Chelsea og tabt, udspillet United og tabt, så er det ikke nemt.
Bare for godt ordens skyld - der findes ikke retfærdighed i fodbold, desværre