Føj for satan! Når fodbold er allermest vulgært.
Snak
lør 26. sep 2020
Uanset hvor mange der skyder efter mig fatter jeg det stadig ikke.
Straffet korrekt som sådan.
Men var er ét værktøj der bruges i løbet af kampen og ikke efter kampen. Så det bør som sådan ikke være en mulighed. Vi så sidste sådan en dommer der fløjtede mens bolden var på vej i mål og derfor ikke kunne give målet grundet hans fejl, det er vel det man kan sidestille det med. Dommeren skal her lade spillet køre vente på meldingen og så dømme, men slutfløjt er den officielle slutning på kampen, at var skal kunne bruges der giver principielt ikke mening. Jeg synes det er et skråplan i hvert fald, da det i princippet bliver muligt at genåbne kampe der er slut. Start og slutfløjt er de 2 hellige fløjt det ikke giver mening at kunne ændre efter de er lydt. Et tænkt eksempel: en dommer starter en kamp for tidligt, et hold scorer så efter 10 sek hvor dommeren opdager fejlen. Dommeren kan jo ikke sige too bad, jeg fløjtede for tidligt, så vi starter forfra. Lige præcis de 2 fløjt markere kampens løbeperiode, derfor giver det heller ikke mening at man kan ændre dem efterfølgende. Uanset hvor store fejl han så har lavet inden
Straffet korrekt som sådan.
Men var er ét værktøj der bruges i løbet af kampen og ikke efter kampen. Så det bør som sådan ikke være en mulighed. Vi så sidste sådan en dommer der fløjtede mens bolden var på vej i mål og derfor ikke kunne give målet grundet hans fejl, det er vel det man kan sidestille det med. Dommeren skal her lade spillet køre vente på meldingen og så dømme, men slutfløjt er den officielle slutning på kampen, at var skal kunne bruges der giver principielt ikke mening. Jeg synes det er et skråplan i hvert fald, da det i princippet bliver muligt at genåbne kampe der er slut. Start og slutfløjt er de 2 hellige fløjt det ikke giver mening at kunne ændre efter de er lydt. Et tænkt eksempel: en dommer starter en kamp for tidligt, et hold scorer så efter 10 sek hvor dommeren opdager fejlen. Dommeren kan jo ikke sige too bad, jeg fløjtede for tidligt, så vi starter forfra. Lige præcis de 2 fløjt markere kampens løbeperiode, derfor giver det heller ikke mening at man kan ændre dem efterfølgende. Uanset hvor store fejl han så har lavet inden
lør 26. sep 2020
Det er sku ikke den store udstråling Ole har på bænken
Men han har vel en af de bedste pladser på stadion
Men han har vel en af de bedste pladser på stadion
lør 26. sep 2020
Udefra ser er Ole Gunnar Solkjær ManUtd.´s største problem. Hvorfor så stor en klub ikke har en ´rigtig´ træner/manager, men i stedet vælger efter sentimentale tilhørsforhold og fælles fortid, det virker, ja, amatøragtigt.
lør 26. sep 2020
Udefra ser er Ole Gunnar Solkjær ManUtd.´s største problem
enig, men lad ham endelig blive.
Hvorfor så stor en klub ikke har en ´rigtig´ træner/manager
OGS kommer jo netop efter David Moyes, Van Gaal og Mourinho som alle vel må betegnes som rigtige trænere/managers. Hvis United skulle gå efter sentimentale tilhørsforhold så ville Giggs vel have fortsat som manager efter Moyes blev fyret istedet for at ansætte Van Gaal...
lør 26. sep 2020
Hold kæft hvor er United bare et elendigt fodboldhold, skal ud i en dommerfejl får at få en sejr over et Brighton mandskab som spiller dem ud af banen
lør 26. sep 2020
Paseki
Helt enig!! Arsenal går ind meget mere spændende og bedre fremtid i møde end united. Virker bare ikke til at det nogensinde bliver helt godt i united igen..
Helt enig!! Arsenal går ind meget mere spændende og bedre fremtid i møde end united. Virker bare ikke til at det nogensinde bliver helt godt i united igen..
lør 26. sep 2020
@Beetle
Point taken. Men der ER et eller andet systematisk galt, er der noget, der tyder på.
Point taken. Men der ER et eller andet systematisk galt, er der noget, der tyder på.
lør 26. sep 2020
hvor længe efter kampen må VAR komme med anbefalinger til dommeren?
Tænker ikke at VAR imorgen må ringe til dommeren og sige de har set et frispark lige inden der blev dømt straffe?
Er der noget i reglerne der siger noget om dette emne?
Tænker ikke at VAR imorgen må ringe til dommeren og sige de har set et frispark lige inden der blev dømt straffe?
Er der noget i reglerne der siger noget om dette emne?