Snak

Mere indhold efter annoncen

USA lemper regler for Irans landshold

tirs 23. jun 21:16

Iran får forlænget ophold i USA før VM-kamp efter protest, hvilket bekræftes af nyhedsbureauet AP. Landsholdet må nu opholde sig i USA to døgn før kampdag.



Læs hele nyheden her
Helt klart planlagt på forhånd! Hvis nu bare folk ikke var så pokkers mistroiske...
Håber aldrig usa får lov til at holde vm igen. Pinlig pinlig opførsel.
Nu er det lige pludselig ikke et problem hvor gruppespillet er ved at være overstået?
Troede ellers at alle Iranere omkring landsholdet er farlige terrorister?

Det her VM er godt nok et stort shitshow hvor det efterhånden har handlet mere om politik (host please Trump) end det har handlet om fodbolden.
Og nu skal tossen os i centrum ved pokal overrækkelsen. Mon han også får sin egen pokal i den forbindelse, hvilket jo kun vil være fair med det store bidrag han ydet til fodbolden.
Lets talk about Six Baby
Annonce