Øv, dårligt resultat.
Kun de bedste er gode nok.
FCR - Brøndby - Bayern Munchen - PSG - Real Madrid - Napoli
Nogen der kan oplyse mig lidt om den dybere mening med deres "Ro" show. Jeg er klar over vikinge tilknytningen. Men ellers giver det ingen mening for mig, og er efterhånden for mig lidt tå krummende at se på.