Søg du bare tilbage mod Køge, de kommer til at mangle hvis Mike stopper
Snak
Utilfreds Randers-midt: Afsøger andre muligheder
tirs 5. maj 18:26
André Rømer har mistet sin faste plads i Randers FC og har kun startet inde én gang det seneste halve år. Han fortæller i et interview med Randers Amtsavis, at han er utilfreds med sin situation.
Læs hele nyheden her
tirs 5. maj 19:34
Jeg kan godt lide Rømer, men det er vanskeligt at se, hvem af de to centrale midtbanefolk i den nuværende start-11´er, han skulle vippe af pinden. Det er vel heller ikke just fordi, han brændte banen af mod OB, da han fik en startplads. Kunne man omskole ham til angriber? 😄
Randers FC
tirs 5. maj 21:01
Jeg husker kun Rømer for den aften, hvor han blev totalt udstillet af Depay....tror at Rømer stadig får rundtossetheds-medicin efter den aften for ti år siden på Old Trafford...den aften fandt han virkelig ud af hvor stor forskellen er på FCM og CL..Han må stadig være totalt køresyg....hvorfor han er i Randers forstår jeg ikke...hvis han forsvinder så held og lykke....jeg havde helt glemt, at han spillede i Randers FC, må jeg indrømme
tirs 5. maj 22:41
God spiller for os og kunne godt unde ham, at ham og Laurits roterede lidt, for han er for dygtig til slet ikke at spille.
Håber vi beholder ham en sæson mere hvis ellers vi bliver i suppen.
Håber vi beholder ham en sæson mere hvis ellers vi bliver i suppen.
ons 6. maj 09:00
Det er sgu trist,,
Han er klart vores næstbedste midtbanemand. Laurits fjumrer rundt med tåbelgie frispark. Lauenborg er bare for ringe til superliga og sikkert også første division.
Han er klart vores næstbedste midtbanemand. Laurits fjumrer rundt med tåbelgie frispark. Lauenborg er bare for ringe til superliga og sikkert også første division.
ons 6. maj 09:13
Har egentlig mest haft indtrykket af at Lauritz har spillet, fordi han er mere salgsbar og har en bedre alder en Rømer.
Men mod OB fik jeg godt nok et andet indtryk. Rømer virker tung og hans boldomgang er bare ikke særlig god. Lauritz får dækket flere meter og er mere dynamisk i presspillet. Næste sæson bliver nok uden Bjørkengren, tror ikke vi kan holde på ham uanset om det hedder superliga eller 1. division, så måske der åbner sig en mulighed der. Ellers er det nok bedst for begge parter hvis han kommer videre, han har været en god mand for Randers især i sidste sæson.
Men mod OB fik jeg godt nok et andet indtryk. Rømer virker tung og hans boldomgang er bare ikke særlig god. Lauritz får dækket flere meter og er mere dynamisk i presspillet. Næste sæson bliver nok uden Bjørkengren, tror ikke vi kan holde på ham uanset om det hedder superliga eller 1. division, så måske der åbner sig en mulighed der. Ellers er det nok bedst for begge parter hvis han kommer videre, han har været en god mand for Randers især i sidste sæson.