Snak

Mere indhold efter annoncen
Umiddelbart tænker jeg, det vil være passende at sige Vavro 200 millioner tak alene for drønet mod Rakov
Gud hvor er det egentlig komisk at hedde JohnTerry og så prædike om ødelagte ry.
Det er fandme humor på højt plan :D
Bologna I FCK I Liverpool I 1860 München
Jeg synes også at version 2 af Vavro har været skøn. En kæmpe fighter, der har givet så meget på godt og ondt. Vidunderlige langskudsmål og frygtelige bommerter som mod FCM. Har ofte i europæiske kampe spillet godt med sin hovedstødsstyrke. Mener, at Gabriel og Diks vil være et godt match nu. Jeg håber, at Gara også bliver god. Spændende med de nye spillere, men holdet hænger ikke sammen lige nu, og jeg frygter lidt derbyet i morgen…
Hold nu op med at spise så meget animalsk
Annonce