Snak

Mere indhold efter annoncen

Vavro-skifte var planlagt: Havde et stort ønske

fre 30. aug 2024

Sune Smith-Nielsen fortæller, at Denis Vavro havde et stort ønske om at prøve sig af i en ny liga.



Læs hele nyheden her
På tide. Han burde aldrig været vende tilbage. Har ødelagt hans ry i klubben.

S12
Fc Kjøwenhavnstrup
Ødelagt hans ry ligefrem? Rimelig mærkelig påstand. Han har haft en halvsløj halvsæson udover det har han da gjort det ganske fint siden han kom retur.
Ødelagt sit ry?
Jeg ved ikke om jeg er alene om at have denne mening, men jeg knuselsker Denis.
Han havde et skidt forår, men ellers har han altid været garant for en 100% arbejdsindsats, omend det nogle gange foregår med hovedet under armen.

Hans mål mod Rakow sikrede os nærmest et champions league gruppespil og man kan mærke at han virkelig elsker vores klub helt oprigtigt ind til benet.

Så selvom at jeg er enig i at han sportsligt skal videre, så kommer jeg absolut stadig til at savne ham.
Bologna I FCK I Liverpool I 1860 München
Kæmpe personlighed som vi vil savne. SL har ikke mere at byde ham, så han har mistet lidt ift tidligere og det er ok, at han skal videre. Hvem henter vi nu? Slotsager?
Enig med Saviola. Dumt at skrive sådan om en mand som altid har givet alt for klubben. Alt det bedste til Vavro i det tyske 👏
https://facebook.com/enchancetillasse/
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Vavro er en jeg ikke er i tvivl om, at mange af mine med FCK’ere vil savne, og altid huske tilbage på med glæde. Han har altid givet sig fuldt ud på godt og ondt, og man er ikke i tvivl om FCK har en stor plads i hans hjerte. Nogen gange får man en tværaflevering på tværs af banen som en modstander opsnapper og det går galt. Andre gange får man et langskudsmål der sender holdet i himlen. Vavro på godt og ondt.
Above all: FC København Second in command: Real Madrid Luis Figo, Raul & Maldini - Stjerner på og udenfor banen. Fænomenet Ronaldo ændrede standarden for angribere. Eden Hazard - Det nye stjerneskud!
Saviola7

+1
Vavro var som Zanka, 2eren blev aldrig god. Vavro version 2 var kraftigt overvurderet men ja, altid elsket af fans
Byens Hold? Licens i Gentofte og træner på Frederiksberg… Hader alt ved Herning. 2026/27 handler for BIF om at undgå nedrykning.
Ja hans ry er ødelagt. Nogen 2’er er så dårlige at de sætter 1’eren i et dårligt lys.

Ingen husker ham om et par år.

S12
Fc Kjøwenhavnstrup
@Saviola7, helt enig i dit indlæg. For din egen skyld, så undgå og brug mere tid på brugere, som kun opretter sig herinde for, at kaste latterlige og spydige oneliners. Det har ham trolderikken gjort i noget tid.
Annonce