Ærlig snak. Der er mange trænere der ville kunne lette deres samvittighed, hvis de turde benytte denne enkle sætning: De andre var bedst, men vi var skarpest
I næste omgang kan man så diskutere hvad termen "bedst" dækker over. Den der holder af fodbold ved jo godt, at det at være bedst har flere nuancer end at score flest mål
I næste omgang kan man så diskutere hvad termen "bedst" dækker over. Den der holder af fodbold ved jo godt, at det at være bedst har flere nuancer end at score flest mål