Snak

Mere indhold efter annoncen

VB-boss: Fredericia var bedst - vi var skarpest

man 18. sep 2017
Vejle Boldklub-cheftræner Adolfo Sormani mener, at FC Fredericia var bedst, da de to hold mødtes søndag - men at VB'erne var skarpest.

Læs hele nyheden her
Ærlig snak. Der er mange trænere der ville kunne lette deres samvittighed, hvis de turde benytte denne enkle sætning: De andre var bedst, men vi var skarpest

I næste omgang kan man så diskutere hvad termen "bedst" dækker over. Den der holder af fodbold ved jo godt, at det at være bedst har flere nuancer end at score flest mål
Fredericia spillede flot fodbold mellem felterne og mindede lidt om VB i mange sæsoner. Masser af boldbesiddelse og fine kombinationer, men ingen skarphed i felterne.

Jeg foretrækker den solide udgave af VB, vi ser for tiden. Men selvfølgelig må de gerne spille som de første 20-30 minutter mod EfB hver gang. I så fald vil der ikke blive tvivl om oprykningen. Men det er måske også lidt meget at forvente...

Greve og Lauritsen har været to fremragende indkøb for VB. Wernersson begynder også at se god ud.
You can talk about spirit, or you can live it - Jürgen Klopp
Wernersson mangler noget fysik, mod Viborg blev han verfet væk for lidt.
Det blev han ikke mod Fredericia. Mod Viborg spillede han desuden på en uvant plads i højre side. Men jo, han er en lidt klejn og offensiv back. Hans primære forcer ligger ikke i det fysiske duelspil. Mod FCF synes jeg dog, han gjorde det fint i duellerne.
You can talk about spirit, or you can live it - Jürgen Klopp
Tommy. Wernerssln kom ind på sin favorit plads venstre back mod Viborg
Ok. Det har været en anden kamp så...
You can talk about spirit, or you can live it - Jürgen Klopp
Annonce