Kielstrup, men på sigt.
Jeg er helt sikker på spillerne gerne vil, men er lidt ramt af de mange nederlag i superligaen. De trænger til en succesoplevelse på hjemmebane. Desuden virker vi til at have meget lille bredde på den centrale midt. Da Schoop blev skadet var der jo reelt ikke andre at sætte ind end Abnor. Han hørte så også til blandt de mindst ringe i går. Kritik er fint så længe det er konstruktiv kritik, støt op. Har selv købt sæsonkort trods bosat på Sjælland, men vil gerne støtte klubben med de penge trods jeg nok kommer til at se flere udekampe. Mit indlæg er nok lidt rodet, men håber det går. Fredericia er desuden også et af de bedst spillende hold, men har ikke en udpræget målscorer og en knap så stor bredde, så ingen skam at tabe til en bedre modstander på dagen. På den lange bane tror jeg ikke på Fredericia helt i top, men håber for dem de bliver en del af topstriden. I går kunne vi ikke ramme en mand på 1 meters afstand. Selvfølgelig skidt at se på men så ved man hvad