Lyder sgu´ da rigtig spændende. Håber virkelig Vejle får succes med deres storsatsning i kontrast til VFF´s hamstring af ligegyldige arbejdsmænd.
Da sportsBH'en blev opfundet opgav jeg kvindefodbold
Men det sidste VM for kvinder fik mig alligevel lidt op af stolen